• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۱
  • شناسه خبر: 16190

معامله قرن از پیش شکست خورده بود/ الهام بخشی روز قدس پایدار و دائمی است

پیام ملّت - نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان قدس همواره سناریو های مختلفی برای مقابله با ملت مظلوم فلسطین طراحی کرده اند که آخرین آن معامله قرن بود که این طرح هم از پیش شکست خورده بود.

سید مرتضی خاتمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه روز قدس امسال متفاوت از سال های گذشته است، تصریح کرد : روز قدس همیشه برای کل جهان اسلام الهام بخش بوده است.

وی تصریح کرد : ما هم سهم خود را باید به خوبی و به طور کامل ادا کنیم و مقام معظم رهبری در سخنرانی این روز بار دیگر نقشه راه را ترسیم می کنند. به امید روزی که قدس عزیز را آزاد و خارج از سلطه صهیونیسم جهانی شاهد باشیم.

وی افزود : با توجه به فضای کرونائی در جهان، امسال به انحاء و اشکال متنوع، گرامیداشت روز قدس اتفاق می افتد.

خاتمی با بیان اینکه روز قدس نه تنها در جهان اسلام بلکه در بین مردم غیر مسلمان نیز جایگیر شده است، ادامه داد : فریاد آزادی خواهی ملت فلسطین همه جای دنیا طنین انداز شده و این بخاطر خوی اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با نگاه به سالیان گذشته متوجه می شویم رژیم غاصب به سطح اشغال اولیه بسنده نکرده و هر سال بر قلمرو اشغال خود افزوده است و کماکان با کمال وقاحت به اشغالگری ادامه می دهند. لذا بر همه ما فرض است که در مقابل این غده بدخیم بایستیم.

وی تصریح کرد : در موضوع فلسطین، علاوه بر رژیم اشغالگر قدس، همه عوامل از جمله هیئت حاکمه آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی اقدامات ضد فلسطینی خود را ساماندهی می کنند .

خاتمی گفت : معامله قرن شکست خورده است و نقشه هایی که در معامله قرن طراحی کردند به هیچ عنوان قابل تحقق نیست.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به متفاوت بودن روز قدس امسال، قطعا ابتکارات مردمی و خود جوش در اقصی نقاط دنیا، بیش از پیش، پشت صهیونیستها را به لرزه در آورده و آنها را به شدت آزار خواهد داد./ ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست