• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۳
  • شناسه خبر: 16253

مرجعیت رسانه ای در شرایط بحران خودش را نشان می دهد/ استدیو سلامت گام مهمی در اطلاع رسانی اخبار کرونا

پیام ملّت- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت : در شرایط بحران چون شایعات بیشتر می شود مرجعیت رسانه ای نقش خودش را نشان می دهد.

اسماعیل رحمانی در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_ تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: مدیریت ارتباطات بحران بسیارحائز اهمیت است و ما باید در زمینه اطلاع رسانی در ارسال پیام های خود اولین و معتبر باشیم.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از شیوع کرونا در کشورهای دیگر و ایران، بحث مدیریت ارتباطات بحران جدی تر شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ما در سطح وزارت بهداشت بلافاصله پروتکل هل و دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به اطلاع رسانی را به دانشگاه ها ابلاغ کردیم.

رحمانی گفت : در این زمینه جلسات ویدیو کنفرانس برگزار و رویگرد های اطلاع رسانی ابلاغ شد.

رحانی تصریح کرد: در سال گذشته وقتی با بحران سیل مواجه شدیم این بحران منجر به این شد که در سطح وزارت بهداشت آمادگی بیشتری داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در سطح جهان ۴۱ بحران وجود دارد که شامل حوادث طبیعی و انسان ساز است که ۳۱ مورد آن در ایران اتفاق می افتد .

وی با اشاره به جاری شدن سیل در بیشتر نقاط کشور در سال گذشته، گفت: بخاطر این رویکرد ما بخشی از دوره های اموزشی خود را به آمادگی در شرایط بحران بردیم.

رحمانی با بیان اینکه طبق نیاز سنجی، آموزش جزو اولویت های نیاز دانشگاه در سال ۹۸ بود، تصریح کرد: در این زمینه، مدیریت بحران و مسئولیت اجتماعی، اصول و مبانی پیوست اطلاع رسانی، شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و بحث مربوط به حوزه مدیریت بحران قبل، حین و بعد ازآن برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: این تجارب باعث شد در سطح استان مرجعیت رسانه ای ایجاد شده و ما در بحث کرونا ظرفیت استدیو سلامت را ایجاد کنیم که بتوانیم روزانه به طور مستقیم برنامه هایی داشته باشیم./ ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست