• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۱
  • شناسه خبر: 16362

منابع ارزی پتروشیمی زنجان تخصیص پیدا کرده است

پیام ملّت - نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت : منابع ارزی پتروشیمی زنجان تخصیص پیدا کرده و میزان قابل توجهی از قطعات زیر ساختی مربوط به پتروشیمی وارد شده است.

سید مرتضی خاتمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» افزود:: بخش دیگری از کار هم در حال پیگیری است و امیدواریم پروژه در این دوره به نتایج قابل توجهی برسد.

وی تصریح کرد : در شهرستان ایجرود یکی از مباحث، توسعه پتروشیمی بوده که علی رغم وعده سه ساله ای که بانیان امر در ابتدا داده بودند متاسفانه ۱۵ سال به درازا کشیده است.

خاتمی گفت : تا ۴ سال قبل هیچ حرکت قابل توجهی صورت نگرفته بود.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت : در دوره گذشته همکاری مسئولان اجرائی ذیربط، استانداری و هیئت مدیره پتروشیمی صورت گرفت که امیدواریم ضمن تداوم این همکاری، این پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات در پتروشیمی تحت تاثیر تحریمها است، گفت : با وجود همه مضیقه ها بخش قابل توجهی از تخصیص ارز اتفاق افتاده است.

وی افزود : امیدواریم هر چه زودتر اقدامات و کارهای زیر ساختی در این مجموعه شروع شود و این بستگی به اهتمام و توجه مسئولان استان دارد تا شاهد پیشرفت این طرح باشیم .

خاتمی با بیان اینکه حرکت های خوبی شروع شده و امیداریم ادامه دار باشد، گفت: زمان دقیق راه اندازی پتروشیمی زنجان هم اکنون قابل پیش بینی نیست. /ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست