• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۵
  • شناسه خبر: 16758

جاده های روستایی در معرض تخریب قرار دارند

پیام ملّت- فرماندار خدابنده گفت: تمهیدات و اقدامات برای ترمیم جاده های تخریب شده روستایی در اثر تردد کامیون های حمل مواد معدنی در شهرستان انجام شده است.

ایوب بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: مجموعه اداره کل صنعت، معدن و تجارت باید به معادنی مجوز فعالیت بدهد که راه اختصاصی برای خود داشته باشند، یا ایجاد کنند و یا دست کم قبل از اعطای مجوز، معدنکاران را ملزم کنند تا از طریق راهداری ظرفیت استاندارد همان مسیر مشخص را با توجه به کیفیت جاده دریافت کنند.

وی افزود: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که بعد از تخریب یک جاده روستایی، راهداری تازه در جریان موضوع قرار می گیرد.

فرماندار خدابنده گفت: تمهیدات و اقدامات برای ترمیم جاده های تخریب شده روستایی در اثر تردد کامیون های حمل مواد معدنی در شهرستان انجام شده است.

این مسئول اظهار کرد: ما در سه مسیر که مشکلات عمده ای ایجاد شده، اقداماتی را انجام داده و یا در حال انجام هستیم که البته در همه موارد معدنکاران نیز برای ترمیم نقاط آسیب دیده، به شیوه های مختلف مشارکت دارند.

بیگدلی با بیان اینکه بروز مشکل برای جاده روستایی در اثر فعالیت های معدنی به مشکل و چالش تبدیل شده است گفت: آنچه واضح است این است که جاده های روستایی با توجه زیرساختشان، ویژه حمل بارهای چند ۱۰ تنی نیستند./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست