• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۶
  • شناسه خبر: 16877

سطح کیفی و کمی خدمات شهرداری هیدج در سال جهش تولید ارتقا می یابد

پیام ملّت- شهردار هیدج گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب جهش تولید نامگذاری شده است، به دنبال ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات هستیم تا شهری آبادتر و توسعه یافته تر از همیشه داشته باشیم.

رضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: شهرداری هیدج در کنار انجام وظایف ذاتی خود همچون آسفالت ریزی معابر، پیاده رو سازی، جدول گذاری و … توجه ویژه به موضوع مدیریت زمین خواهد داشت.

وی افزود: شهرداری هیدج، برنامه ریزی و اقدام در کاهش قیمت زمین در شهر هیدج با اجرای سیاست تمرکز زدایی، اصلاح طرح تفصیلی شهر با افزایش محدوده شهری، احداث واحد‌های مسکونی با مشارکت بخش خصوصی و… را در اولویت‌های کاری خود برای سال ۱۳۹۹ دارد.

شهردار هیدج با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه ذاتی شهرداری حفظ شادابی و سرزندگی شهر است تصریح کرد: با وجود بحران جهانی کرونا، بسیاری از مباحث تحت تأثیر قرار گرفته است که از منظر اقتصاد یکی از مهمترین مباحث به تأمین منابع مالی بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های مالی ناشی از این بحران، پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز تحت تأثیر قرار گرفته و این موضوع لزوم توجه به تأمین و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری را بیش از پیش مورد توجه قرار می دهد و مجموعه مدیریت شهری دراین خصوص می بایست سیاست های جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های درآمدزا را در دستور کار خود داشته باشد.

حیدری با تأکید بر اینکه با وجود اتفاقات رخ داده باید برنامه مناسبی در صورت تداوم ویروس کرونا، داشته باشیم، گفت: می‌توان با تشریک مساعی و تصمیمات مناسب، پروژه‌های شهری را اولویت‌بندی کرده و بر اساس آن پیش برویم.این مسئول، شهرداری هیدج را یکی از معدود شهرداری‌های فعال استان دانست و ابراز داشت: تمام تلاش مدیریت شهری و تیم مستقر در شهرداری هیدج حفظ حیات و سرزندگی شهر به‌عنوان یک موجود زنده بوده و شهرداری در هر شرایطی در مسیر حفظ رفاه شهروندان حرکت می‌کند.

شهردار هیدج خدمات رسانی بهینه و مطلوب به مردم و کسب رضایت شهروندان را مهمترین وظیفه مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب جهش تولید نامگذاری شده است، به دنبال ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات هستیم تا با یاری خداوند متعال و همراهی و همکاری شهروندان بزرگوار و فهیم هیدج شهری آبادتر و توسعه یافته تر از همیشه داشته باشیم. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست