• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۹
  • شناسه خبر: 17077

نمایندگان از نقشه راهی که رهبر انقلاب ترسیم کردند تخطی نکنند/ مهم تریم اولویت نمایندگان موضوع معیشت طبقات ضعیف باشد

پیام ملّت-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اولین و مهم ترین اولویت نمایندگان حتما باید بحث اقتصاد و معیشت طبقات ضعیف باشد.

حجت الاسلام علی ناصر در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» افزود: یکی از مهم ترین جایگاه هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش بوده که معمار کبیر انقلاب از آن به راس امور یاد کرده است موضوع مجلس است.

وی تصریح کرد: مجلس یعنی همان وکلایی که منتخب مردم، امانت دار حق مردم و به نوعی پیام رسان، مشکل گشا و قانون گذار جهت راحتی، آسایش و عدالت و همه اتفاقات خوبی که برای حکومت اسلامی است در این مجلس اتفاق می افتد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با وجود همه توطئه هایی که دشمنان قسم خورده داشته و همچنین مباحث اقتصادی که در کشور بخاطرتحریم و بعضا به خاطر کم کاری هایی که در برهه هایی توسط مسئولین صورت گرفته بود وضعیت مردم سخت بود ولی مردم در انتخابات حضور پرشکوه داشتند.

وی افزود: دیدیم که برنده این میدان و منتخب اصلی این میدان به عنوان پیروز اصلی باز هم مردم بودند که پای کار آمده و وکلا و نمایندگان خود را انتخاب کردند .

حجت الاسلام ناصر تصریح کرد: وقتی گفته می شود رای مردم حق الناس است یعنی نمایندگان در تک تک رای هایی که مردم به آنها داده اند مسئول هستند و باید در این دنیا و در پیشگاه خداوند مسئول باشند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نمایندگان باید از همین نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در مسیر نمایندگان قرار داده است از این مشیر تخطی نکرده و در همین مسیر جلو بروند که قطعا در همه جوانب پیشرفت خواهند کرد که به نفع همه مردم مخصوصا مستضعفان که ستون انقلاب هستند خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم جایگاه و وظیفه مجلس را توضیح دهیم شاید پیام رهبر انقلاب حجت را برای همه تمام کرده باشد که با حرکت در این مسیر در راستای پیشرفت های علمی، نظامی، پزشکی و همه موارد قدم بردارند.

وی افزود: اولین چیزی که رهبر انقلاب به آن اشاره داشتند موضوع معیشت، مخصوصا معیشت طبقات ضعیف بوه است.

حجت الاسلام ناصر گفت: مخصوصا در این چند ماهی با با بحث بیماری کرونا درگیر هستیم خیلی از خانواده ها در رابطه با کسب و کار ضرر کرده و دچار خساراتی شدند و طبیعا باید نمایندگان حواسشان به این موضوع باشد و به راحتی از کنار این نگذرند. /ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست