• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۰
  • شناسه خبر: 17158

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا ۲۸ تیرماه

پیام ملّت- رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان خبر داد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: امسال ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال جشنواره ابوذر در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در بخش ویژه این جشنواره از رسانه‌های فعال در پوشش اخبار کرونا و کمک مومنانه تقدیر به عمل می‌آید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره موضوعات بخش اصلی جشنواره عنوان کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد(یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) موضوعات بخش اصلی این جشنواره هستند.

وی بیان کرد: خبر، مصاحبه ، تیتر، مقاله، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چندرسانه‌ای قالب‌های بخش اصلی هستند که فعالین رسانه‌ای می‌توانند آثار خود در این قالب ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جعفری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ تیرماه خواهد بود، افزود: اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر همزمان با مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Zanjanfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۲۴۳۳۵۵۲۲۴۰ تماس حاصل فرمایند.

وی تصریح کرد: آثار برگزیدگان استانی جشنواره ابوذر برای رقابت با فعالین رسانه‌ای سراسر کشور به جشنواره کشوری که هرساله در تهران برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به استقبال خوب فعالین رسانه‌ای استان از این جشنواره در طول سالهای گذشته اظهار کرد: استقبال از جشنواره ابوذر هر سال در استان زنجان افزایش داشته و از طرفی شاهد افزایش کیفیت آثار ارسالی به این جشنواره هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه برای ارتقا حرفه‌ای خبرنگاران استان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره ابوذر و امر به معروف و نهی از منکر در همین راستا بوده است.

جعفری با تاکید بر نقش رسانه‌ها در گسترش عدالت در جامعه و همچنین تقویت روحیه مطالبه‌گری تصریح کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بر آن تاکید داشتند، می‌تواند از طرف رسانه‌ها دنبال و به نتایج خوبی نیز منجر شود.

وی اصحاب رسانه را چشمان بیدار جامعه توصیف کرد و افزود: بدون شک برای پیشرفت یک جامعه و همچنین آگاه سازی مردم از توطئه‌های دشمنان و آسیب‌های اجتماعی و مسائل اقتصادی قلم اصحاب رسانه می‌تواند گره گشا باشد./ ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست