• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۱
  • شناسه خبر: 17220

قزوین جزو سه استان برتر کشور در جذب سرمایه گذار صنعتی

پیام ملّت- قزوین در میان سه استان کشور در جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور قرار گرفته است.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون در جذب سرمایه گذار در شهرک ها جزو سه استان برتر کشور قرار داریم، اظهار داشت: ۱۳۱ سرمایه گذار از سال گذشته تاکنون در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده اند.

حمیدرضا خانپور با بیان اینکه سرمایه گذارانی که از ابتدای امسال تاکنون برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی قرارداد منعقد کرده اند سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهند کرد،اضافه کرد: با این میزان سرمایه گذاری برای یک هزار نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به شکل مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نزدیکی به تهران، قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور و وجود زیرساخت های خدماتی و صنعتی مناسب قزوین را به یکی از استان های جذاب برای سرمایه گذاران بخش صنعت تبدیل کرده است، اظهار داشت:  در سال جهش تولید ضمن تلاش ویزه  برای جذب سرمایه گذاران جدید، احیای واحدهای راکد و تعطیل را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به فعال شدن ۱۰ واحد تعطیل تولیدی در سال جاری،اظهار داشت: تعهد این شرکت در رابطه با احیای واحدهای راکد ۵۰ واحد است اما تلاش می کنیم این رقم را تا پایان سال جاری به ۱۰۰ مورد برسانیم.

این مسوول همچنین گفت: در حال رایزنی برای تامین مواد اولیه، دریافت تسهیلات و تزریق نقدینگی و جایگزینی سرمایه گذار و نوسازی ماشین آلات واحدهای راکد هستیم تا آنها را به چرخه تولید بازگردانیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نزدیک به یک هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند. ایرنا/ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست