• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۱۹
  • شناسه خبر: 18055

مسابقه کتابخوانی “فرهنگ و هنر در دارالخمسه”

پیام ملّت- بمناسبت ۸ مردادماه؛ روز بزرگداشت شیخ شهاب‌الدین سهروردی و روز ملی زنجان مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» به نویسندگی حسین عباسی‌نیا بصورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان؛ مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» به مناسبت روز ملی زنجان و آشنایی عموم مخاطبین با فرهنگ و آئین زنجان برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط کنونی جامعه در خصوص شیوع ویروس کرونا و پرهیز از برگزاری برنامه‌های تجمیعی، حوزه هنری زنجان با خلاقیت و هم‌افزایی و همگرایی با ارگان‌های فرهنگی استان در نظر دارد، با همکاری و مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و سایت زنجان به مناسبت «سالروز بزرگداشت شیخ اشراق و روز ملی زنجان» در توسعه فرهنگ كتابخوانی و در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با مشارکت دستگاه‌های و ارگان‌های فرهنگی استان، مسابقه کتاب‌خوانی را با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» بصورت مجازی و آنلاین برگزار نماید.

علاقمندان برای تهیه کتاب می‌توانند به کتابفروشی‌های سطح شهر از جمله کتابفروشی فرهنگان، کتابکده فرهنگ، شهر کتاب، انتشاراتی نشر هزاره‌ی سوم مراجعه نمایند. همچنین جهت دانلود فایل pdf کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» و شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی به سایت‌های حوزه هنری زنجان، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و سایت زنجان مراجعه نمایید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست