• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۳
  • شناسه خبر: 18112

پهنای باند اینترنت در ایام امتحانات ۱٫۵ برابر می شود

پیام ملّت-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج از ۱٫۵ برابر شدن پهنای باند اینترنت در ایام امتحانات دانشجویان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی جهت برگزاری امتحانات وجود ندارد.

محمود جعفری در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پهنای باند اینترنت نسبت به واحد و نیاز دانشجویان در حد کافی است. اینترنت جایگزین نیز در این دانشگاه موجود است که درصورت بروز مشکل جابه جایی صورت می گیرد.وی تاریخ اتمام امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج را در تاریخ ۲۶ تیر ماه اعلام کرد و گفت: اعلام نتایج امتحانات به صورت اتوماتیک و از طریق نرم افزار خواهد بود. البته نمرات اعلامی همراه با میان ترم به صورت یک جا اعلام خواهد شد در عین حال اساتید نیز می توانند جهت نمره دهی اعمال نظر کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با اشاره به اینکه محاسبه نمرات در صورت کامل بودن نمره میان ترم دانشجو متفاوت می شود عنوان کرد: در۶ این صورت دست استاد در تغییر نمره دانشجو باز است.

جعفری با بیان اینکه اساتید این دانشگاه در ۲ گروه حق التدریس و هیات علمی هستند ادامه داد: تعداد اساتید حق التدریسی بسیار اندک هستند و از همان هفته های نخست آموزش مجازی بررسی های لازم صورت گرفت و افرادی که در تدریس به سبک مجازی ضعیف عمل کرده بودند جایگزین شدند.

وی در خصوص چگونگی ارزیابی کمیت و کیفیت کلاس در حین آموزش های مجازی تصریح کرد: جهت مراعات کمیت و کیفیت برگزاری کلاس های آموزش مجازی سیستم مورد رصد قرار می گرفت و چنانچه استادی نسبت به تکمیل زمان کلاس خود کوتاهی کرده بود از وی درخواست تکمیل ساعت کلاسی می شد و پس از اتمام کلاس ها پرونده وی به کمیته انتظامی اساتید ارسال می شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با بیان اینکه در حال حاضر در دانشگاه تعداد ۳۰ استاد و ۷۱۲ دانشجو مشغول به تدریس و تحصیل هستند خاطرنشان کرد: همه اساتید فعلی دانشگاه اساتید وظیفه شناس و قابلی هستند و به خوبی به مسیولیت خود عمل می کنند. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست