• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۹
  • شناسه خبر: 18325

آغاز پویش همگانی «من هم ماسک می‌زنم» در مدارس سمای زنجان

پیام ملّت - دانش‌آموزان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در تمام مقاطع تحصیلی مشارکت در پویش «من هم ماسک می‌زنم» را با هدف پیشگیری هرچه بیشتر شیوع ویروس کرونا آغاز کرده‌اند تا در کنترل این بیماری سهیم شوند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» به‌دنبال افزایش میزان مبتلایان به بیماری کرونا و شرایط بحرانی مقابله با کرونا در سراسر کشور و شهر زنجان، پویش «من هم ماسک می‌زنم» در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان و اولیا با محور ارتقای سطح مشارکت آنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خانه و محیط اجتماعی و  ضرورت استفاده از ماسک در سمای زنجان هم کلید خورده است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در این‌باره اظهار کرد: این پویش با حمایت دانشگاه آزد اسلامی و مشارکت همکاران، دانش‌آموزان و اولیا از هفته گذشته به‌دنبال اوج‌گیری مجدد بیماری کووید-۱۹ آغاز شده و تا ترویج کامل استفاده از ماسک ادامه خواهد داشت.

عباس قنبری با تشکر از پیوستن تعداد کثیری از دانش‌آموزان در پویش «من هم ماسک می‌زنم» سمای زنجان تأکید کرد: از دانش‌آموزان و خانواده‌ها انتظار می‌رود که برای حفظ سلامت خود و اطرافیان به پویش سراسری «من هم ماسک می‌زنم» سما بپیوندند.

وی استفاده از ماسک را نشانه مسئولیت‌پذیری افراد در جامعه دانست و بیان کرد: استفاده از ماسک تأثیر زیادی بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد، از همین‌رو اگر همه افراد جامعه خود را مقید به پوشش ماسک کنند، می‌توان گام مؤثری در مهار این ویروس برداشت.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: این روزها یکی از مهم‌ترین موارد مصداقی امر به معروف و یکی از مهم‌ترین مصادیق نوع‌دوستی، استفاده از ماسک و توصیه استفاده از ماسک به دیگران است.

قنبری یادآور شد: استفاده از ماسک در محیط کار، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تهیه و استفاده تب‌سنج دیجیتالی، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده بین مدارس به کمک دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، اجرای پروتکل‌های بهداشتی مانند عفونت‌زدایی مرتب مدارس و حوزه ستادی و اطلاع‌رسانی درباره راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری ویروس کرونا ازجمله اقدامات مجمع فرهنگی آموزشی سما بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست