• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۶
  • شناسه خبر: 18534

امدادرسانی هلال احمر استان زنجان به ۵۸۲ حادثه دیده

پیام ملّت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در چهار ماهه گذشته از سالجاری ۹۵۲ نیروی عملیاتی برای ۵۸۲ حادثه دیده در سطح این استان امدادرسانی کرده اند.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهار ماهه گذشته از سالجاری ۱۹۶ مورد حادثه اعم از سوانح جاده ای، آتش سوزی، سیل و آبگرفتگی، کوهستان، غرق شدگی و دیگر حواداث است که از این تعداد ۱۵۸ مورد مربوط به تصادف جاده ای در استان زنجان می باشد.

وی، تعداد حادثه دیدگان از این حوادث ۵۸۲ را نفر برشمرد و یادآوری کرد: مصدومان حوادث و سوانح بیان شده نیز ۲۹۲ نفر در این مدت ثبت شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیشترین مصدومان با ۲۸۰نفر و ۴۹۶ نفر حادثه دیدگان فقط برای سوانح جاده ای استان در چهار ماهه نخست امسال است.میرزایی اظهارداشت: طی این مدت در ۱۹۶ مورد حوادث اتفاق افتاده در سطح استان زنجان، ۵۷ نفر توسط نیروهای هلال احمر به مراکز بیمارستانی منتقل شده اندکه یک نفر حین انتقال فوت کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۲ نفر در صحنه حادثه فوت کرده اند، ادامه داد: ه ۳۵ نفر از این فوتی ها مربوط به حوادث جاده ای و پنج نفر غرق شدگی و ۲ نفر در مراکز کارگاهی و صنعتی بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد تیم های عملیاتی در امدادرسانی به حوادث استان در چهار ماهه گذشته از سالجاری ۳۳۷ تیم با ۹۵۲ نیروی عملیاتی برای حادثه دیدگان امدادرسانی کرده اند.

میرزایی خاطرنشان کرد: ۱۵۸ دستگاه آمبولانس، ۱۴۸ دستگاه خودروی نجات و ۱۱۹ خودروی کمک دار سبک در سطح استان زنجان در ۱۹۶ مورد حادثه توسط نیروهای عملیاتی بکارگیری شده است.

وی تاکید کرد: پایگاه های هلال احمر در سطح جاده ای این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می دهند.مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست