• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۶
  • شناسه خبر: 18523

دفن زباله در ماهنشان به روش سنتی است/ زباله های حساس بیمارستانی در بیمارستان امحا می شود

پیام ملّت- شهردار ماهنشان از سنتی بودن دفع زباله در شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: دفن پسماند باید از حالت سنتی و قدیمی به شکل مدرنیته و کاملا بهداشتی تبدیل شود.

حسن ملکی در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: سال هاست محلی با همکاری محیط زیست و سایر ارگان های ذیربط جهت دفن زباله در شهرستان ماهنشان در نظر و جانمایی شده است اما در حال حاضر دفن زباله ها به شکل سنتی بوده و سیستم دفن زباله چندان بهداشتی نیست.

وی با بیان اینکه برنامه های مدونی جهت جمع آوری و تفکیک زباله نیاز است ادامه داد: همچنین باید اعتباری خاص برای این منظور پیش‌بینی شود تا مشکلات مربوط به این حوزه به صورت ریشه‌ای حل شود.

شهردار ماهنشان به سود و ثمر فراوان تفکیک زباله اشاره و عنوان کرد: در صورتی که تفکیک زباله صورت گیرد از انجام این عمل فواید فراوانی نصیب شهرستان و استان خواهد شد اما با کمال تاسف در حال حاضر دفن زباله به صورت سنتی صورت می گیرد.

ملکی در خصوص میزان تولید پسماند شهری در شهرستان ماهنشان به خبرنگار پیام ملّت گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳ تا ۴ تن حمل زباله در این شهرستان صورت می گیرد که در این میان روزانه حدود ۳۰۰ کیلو پسماند بیمارستانی وجود دارد.

وی در مورد دفن زباله های بیمارستانی شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: زباله های حساس بیمارستانی توسط خود کادر بیمارستان و در همان محل امحا می شود و تنها زباله‌های بی خطر توسط شهرداری به محل دفن زباله انتقال داده می شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست