• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۷
  • شناسه خبر: 18521

فراخوان مناقصه بازسازی و ترمیم آسفالت بی نتیجه ماند/ شهر و شهرداری از منظر سازندگی در بحران قرار دارد

پیام ملّت-رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت به منظور جذب پیمانکار توسط شهرداری به مناقصه و فراخوان گذاشته شد.

رزاق محمدی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: فراخوان مناقصه جهت انجام عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت های معابر شهری بی نتیجه ماند و تاکنون هیچ پیمانکاری با عقد قرارداد مذکور موافقت نکرده است.

‏وی به تورم بالای مصالح و دستمزد ها اشاره و تصریح کرد: پیمانکاران مدعی هستند که با قیمت پیشنهادی شهرداری انجام عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت ها از لحاظ اقتصادی با توجه به قیمت بالای مصالح و دستمزد ها مقرون به صرفه نخواهد بود.

با اعلام اینکه تاکنون چندین مرتبه ترمیم آسفالت و بازسازی آسفالت ها به مناقصه و فراخوان گذاشته شده است تصریح کرد: از طریق این فراخوان ها اطلاع رسانی های عمومی صورت گرفته است.

محمدی به رو اتمام بودن فصل کاری اشاره و عنوان کرد: در حالی که فصل کاری رو به اتمام است اما در حال حاضر با وجود تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته ما موفق به بستن قراردادهای کاری در خصوص موضوع فوق به علت عدم مراجعه پیمانکاران نشده ایم.

وی با بیان اینکه پیمانکاران با مطرح کردن اختلاف و فاصله فراوان میان قیمت عادله شهرداری و قیمت پیشنهادی آنها جهت انجام عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت پا پیش نمی گذارند ادامه داد: شهر و شهرداری از لحاظ سازندگی در بحران قرار دارد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست