• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۷
  • شناسه خبر: 18570

یدک کش خودروی عملیاتی آرگو به همت نجاتگران هلال احمر زنجان ساخته شد

پیام ملّت-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با همت و تلاش های شبانه روزی نجاتگران تیم امداد کوهستان هلال احمر یدک کش خودروی عملیاتی آرگو در این استان ساخته شد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» شهرام میرزایی در بازدید از نحوه عملکرد این یدک کش در پایگاه امدادی اظهار کرد: این یدک کش می تواند خودروهای عملیاتی آرگو را مواقع اضطراری و بحران در مناطق صعب العبور سریع جابجا و حمل کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان سه دستگاه خودروی عملیاتی آرگو دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر جابجایی و حمل خودوری عملیاتی آرگو برای این یدک کش کاربری حمل موتور سیکلت امدادی نیز پیش بینی شده است.

میرازیی با بيان اينكه اين خودروهای چند منظوره آرگو قابليت استفاده در مناطق صعب‌العبور را دارند، اظهارداشت: اين خودروهای امدادی اگر در موقعيت سيلاب قرار بگيرند با تغيير وضعيت چرخ‌ها همانند قايق عمل كرده و در هنگام حضور در باتلاق چرخ‌های آن زنجير و عاج‌دار می شود كه برای انجام عمليات در شرايط باتلاقی مناسب است.

وی ادامه داد: اين خودروی نجات می‌تواند در شرايط بسيار سخت به عنوان خودروی چند منظوره در بدترين شرايط رودخانه‌ای،‌ كوهستان، جاده‌های سنگلاخی و در برف و كولاک عمل کرده و قابلیت حمل تا ۲ مصدوم و آذوقه را دارد.

ساخت این یدک کش آرگو توسط ولی مرادخانی، مقتدا محمدلو و سید علی جعفری و همکاری سایر اعضای پایگاه کوهستان تهم انجام شده که برای ساخت آن ازقطعات خودروهای استهلاکی نیز استفاده شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست