• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۸
  • شناسه خبر: 18556

افزایش ۲٫۵ برابری قیمت قیر و حال نامساعد آسفالت ارمغانخانه

پیام ملّت-رئیس شورای شهر ارمغانخانه گفت: به دلیل کمبود نقدینگی و گرانی قیر تنها آسفالت ۵۰% از معابر در شهرستان ارمغانخانه ترمیم خواهد شد.

ابراهیم عیوقی در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر در شهرستان ارمغانخانه بسیار نامساعد و همچون زمینی شخم خورده بود لذا ترمیم آسفالت در این شهرستان از ۲۰ روز پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برخی از خیابان ها در حال ترمیم است عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب همکاری های لازم را در خصوص اتمام کار خود انجام نمی داد و این موضوع منجر به ایجاد وقفه در ترمیم آسفالت معابر شده بود اما اینک کارهای خود را به اتمام رساندن و ترمیم و لکه گیری آسفالت ها آغاز شده است.

رئیس شورای شهر ارمغانخانه به حدود ۲٫۵ برابر شدن قیمت قیر اشاره و تصریح کرد: جهت ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است و تا کنون بازسازی و ترمیم آسفالت ها سه بار به مناقصه و فراخوان گذاشته شده است.

عیوقی درخصوص نتیجه مناقصه و فراخوان جذب پیمانکار جهت ترمیم و لکه گیری آسفالت های معابر این شهرستان به خبرنگار پیام ملت گفت: در مرحله سوم مناقصه و فراخوان برای جذب پیمانکار به منظور بازسازی و ترمیم آسفالت یکی از پیمانکاران در این مناقصه برنده شده و مشغول به کار است.

وی در خصوص نخاله های ساختمانی در شهرستان ارمغانخانه خاطرنشان کرد: در این شهرستان مشکل جمع آوری نخاله های ساختمانی وجود ندارد چراکه حجم نخاله های ساختمانی در ارمغانخانه چندان زیاد نیست./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست