• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۹
  • شناسه خبر: 18585

۳۰ میلیارد تومان خسارت به شهر زنجان در پی توقف عملیات بازگشایی معبر پادگان

پیام ملّت- رئیس شورای شهر زنجان گفت: معبر پادگان که بر اساس تفاهمنامه‌ای مقرر شده بود که بازگشایی شود متوقف شده است.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: تفاهمنامه‌ای ۱۱ بندی در خصوص عملیات بازگشایی معبر پادگان میان شهرداری و پادگان منعقد شده بود اما به علت عدم همکاری آقای امیر حمدی فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید مخبری این عملیات متوقف شد.

رئیس شورای شهر زنجان عنوان کرد: جلسه ای با حضور وزیر دفاع در ارتباط با عملیات بازگشایی معبر پادگان برگزار شده و در طی این جلسه فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید مخبری قول همکاری در این خصوص را داده بودند.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه گفته شده در حضور نماینده زنجان و همه مسئولان شهر زنجان منعقد و امضا شده بود افزود: قرار بر این شد که ۲ روز پس از انعقاد تفاهنامه فوق عملیات بازگشایی معبر آغاز شود اما متاسفانه اقای حمدی به تعهدات خود عمل نکردند.

رییس شورای شهر زنجان با بیان اینکه بند بند تکالیف شهرداری و تکالیف پادگان در تفاهم‌نامه فوق مشخص و مدون شده بود ادامه داد: بازگشایی محور پادگان در این قطعه ۵۰۰ تا ۶۰۰ متری منجر به ایجاد کمربندی جدید در شهر زنجان می شود.

وی به بندهای این تفاهم نامه اشاره و عنوان کرد: مقرر شده بود که در پادگان محدثاتی احداث شود، مفاد این تفاهم نامه کاملا مشخص شده و با ذکر جزییات بود و هیچ مشکلی در این تفاهم نامه وجود نداشت اما برای بار دوم اقای حمدی از بازگشایی آن ممانعت کردند و در حال حاضر هیچ یک از مسئولین شهر جوابگوی امور ایشان نیستند.

راشاد میزان خسارت وارد شده به شهر زنجان را در نتیجه توقف بازگشایی معبر پادگان حدود ۳۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: اگر این اقدام در سال گذشته انجام میشد با ۸ میلیارد تومان به اتمام می رسید اما امسال با ۳۰ میلیارد تومان هم این عملیات به اتمام نخواهد رسید.

وی به تاثیر شایان بازگشایی معبر پادگان در کاهش حجم ترافیک در داخل شهر زنجان اشاره و تاکید کرد: عملیات بازگشایی معبر پادگان به سود و منفعت همه مردم شهر زنجان تمام می‌شد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست