• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۲
  • شناسه خبر: 18658

بازگشایی معبر پادگان در هفته جاری شروع می شود

پیام ملّت-نایب رئیس شورای شهر زنجان از شروع عملیات بازگشایی معبر در همین هفته جاری خبر داد.

احمد نصیری در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: هفته گذشته جلسه ای در خصوص بازگشایی معبر پادگان با حضور فرماندهی ارتش، شهردار، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران مربوطه برگزار شد و مقرر شد که شهرداری و فرماندهی ارتش خواسته های خود را مطرح کنند.

وی اعلام کرد: طرفین مربوطه در جلسه فوق صحبت ها، گلایه ها، خواسته ها و موانع را مطرح کردند و در پایان صحبت های طرفین این پروژه بسیار به یکدیگر نزدیک شد البته مختصری اختلاف نظر بود و به همین علت مقرر شد تا جلسه ای دیگری برگزار شود.

نصیری ادامه داد: جلسه گفته شده طی امروز یا فردا با محوریت معاون عمرانی استانداری در استانداری تشکیل خواهد شد و موارد لازم توسط آقای حمدی فرماندهی محترم ارتش و شهردار محترم مطرح خواهد شد تا پس از بررسی موارد مطرح شده نتیجه واحد در این خصوص گرفته شود.

نایب رییس شورای شهر زنجان در خصوص مناقصه و فراخوان عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت تصریح کرد: متاسفانه با توجه به نوسانات قیمت پیمانکاران همچنان حاضر به شرکت در مناقصه نیستند و به همین علت بسیاری از کارهای عمرانی شهرداری بسیار کند پیش می رود.

نصیری به اشتیاق پیمانکاران در سال های گذشته برای شرکت در عملیات عمرانی شهرداری اشاره و عنوان کرد: اینک شهرداری از نظر امکانات و توانایی مالی در مضیقه قرار داد لذا مردم کند بودن سرعت امور عمرانی شهرداری را بر حسب بی‌توجهی مسئولان ندانند.

وی پیشرفت پروژه سبزه میدان را در حد خوب ارزیابی و بیان کرد: البته پیمانکاران در این خصوص متوقع هستند چراکه قیمت ها بالاتر رفته و متضرر شده‌اند اما انشاالله این پروژه مطابق برنامه پیش بینی شده به اتمام خواهد رسید./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست