• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۶
  • شناسه خبر: 18798

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار

پیام ملّت- رئیس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» متن پیام رئیس کل دادگستری استان زنجان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

هفدهم مردادماه که مصادف با سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی بوده و به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، یادآور ایثار افرادی است که برای حفظ این نظام و انقلاب از جان خود گذشتند و با وفاداری به سوگندشان به قلم و قداست آن، به حرفه مقدس خبرنگاری اعتبار بیشتری بخشیدند.

نوشتن رسالتی است در طلب حقیقت که اشاعه آن بر عهده برگزیدگان و مبعوثین حق تعالی بوده تا بدان جا که خداوند متعال به قلم و آنچه می نگارد سوگند یاد می کند و  امیر عادلان حضرت علی (ع) نیز قلم را گویاترین و رسا ترین سخنگوى بشر می نامد .

هفدهم مرداد روزی پرمعناست ، روزی مزین به نام طلایه داران حقیقت طلب ، روز پاسداشت تلاش های مجاهدانه ی  خبرنگاران آزاده ای است که برای آگاهی بخشی به جامعه از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند.

ذوق و استعداد، سرعت و حق طلبی اصول اخلاقی حرفه خبرنگاری است و فعالان این عرصه در هر شرایطی باید به خیرومصلحت جامعه گام بردارند به ویژه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  مزین به نام سال “جهش تولید” است انتظار می رود خبرنگاران با سرلوحه قراردادن  این شعارحمایت از تولید و کالای داخلی  را با قلم فرهیخته و تاثیر گذار خود در جامعه ترویج دهند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر اصحاب رسانه در انجام رسالت خطیر آگاهی بخشی جامعه ، بویژه پوشش اخبار وجلسات دستگاه قضایی استان  ، امیدوارم با استعانت و توکل به خداوند متعال همه تلاشگران این عرصه در انجام رسالت خود که همانا آگاهی بخشی و شفاف سازی در جامعه است ، موفق موید باشند.

اسماعیل صادقی نیارکی

رئیس کل دادگستری استان زنجان

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست