• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۰
  • شناسه خبر: 18816

ساخت و سازهایی بدون مجوز در پادگان انجام می شود

پیام ملّت- رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان از انجام ساخت و سازهای بدون اخذ مجوز از شهرداری در داخل پادگان خبر داد.

منصور مرادلو در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: وجوهات فوق باید وارد حساب شهرداری شود تا شهرداری بودجه کافی جهت انجام آسفالت و کاشت چمن و سایر امور عمرانی در شهر را تامین کند.

وی با بیان اینکه همه ساخت و سازها چه در درون سپاه، دادگستری، آموزش و پرورش و یا هر ارگان دیگری صورت گیرد باید با کسب مجوز از شهرداری انجام شود تصریح کرد: پادگان نیز در این امر مستثنی نبوده و باید پیش از انجام این ساخت و ساز مجوز لازم را از شهرداری اخذ کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان به موضوع بازگشایی معبر پادگان اشاره به عنوان کرد: پروژه معبر پادگان حل مشکل تردد ۱۰۰ هزار نفر در شهرک های اقماری و ازدحام جمعیت، صرفه‌جویی در مصرف بنزین و وقت مردم است و باید در اولویت قرار گیرد.

مرادلو اهمیت پروژه بازگشایی محور پادگان را بیش از پروژه سبزه میدان دانست و گفت: متاسفانه با وجود اهمیت فراوان موضوع مذکور در حال حاضر کار بازگشایی معبر پادگان خوابیده است و هیچ اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور از سال ۸۹ تاکنون بدون نتیجه مانده است و در جهت حل این مشکل با وزیر دفاع آقای حاتمی نیز در این خصوص دیدار و گفت و گو صورت گرفته است افزود: در پی دیدار با وزیر دفاع و نامه‌نگاری‌های انجام شده مقرر شد که پروژه گفته شده تسریع شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: در صورت بی نتیجه ماندن پروژه فوق متوسل به بالا، مقامات کشوری و آقای رییسی خواهیم شد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست