• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۲
  • شناسه خبر: 18911

تایید شدگان نهایی مرحله اول مسکن ملی تا پایان ماه قرعه کشی می شوند

پیام ملّت-معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از انجام یک قرعه کشی میان تایید شدگان نهایی مرحله اول مسکن ملی تا پایان این ماه خبر داد.

سعید شاهین فر در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: از میان ثبت نام کنندگان مرحله اول حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شدند که این افراد طی ۱۰ روز به بانک مسکن معرفی خواهند شد تا در پایان ماه میان آنها قرعه‌کشی انجام شود.

وی به انجام یک نظرسنجی در سامانه اداره کل راه و شهرسازی در میان تایید شدگان نهایی مسکن ملی اشاره و عنوان کرد: تنها ۴ هزار و ۵۰۰ نفر تایید شدگان نهایی مسکن ملی می توانند وارد سامانه اداره کل راه و شهرسازی شده و در نظرسنجی شرکت کنند تا شرایط واحدها، بلوک ها و پروژه ها را مشاهده کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: تایید شدگان نهایی مسکن ملی در حین شرکت در نظرسنجی می توانند در صورت نداشتن پول زمین پروژه های ۹۹ ساله را انتخاب کنند.

شاهین فر زمان دقیق قرعه کشی را پس از اتمام نظرسنجی اعلام کرد و گفت: بلافاصله بعد از به اتمام رسیدن قرعه‌کشی ها تخصیص پروژه ها با توجه به شرایط متقاضیان شرکت کننده در نظرسنجی مشخص خواهد شد.

وی درخصوص وضعیت ساخت و ساز مسکن ملی تصریح کرد: سازندگان در حال حاضر مشغول به کار هستند فندانسیون حدود ۴۰ تا ۵۰ واحد به اتمام رسیده، آماده سازی و جدول کشی های بیش از ۴ هزار واحد انجام شده است و مقرر شده است که ساخت و ساز منازل ملی تا ظرف ۲ سال آینده و حتی کمتر به اتمام برسد.

شاهین فر به چگونگی بازپرداخت اقساط مسکن ملی اشاره و عنوان کرد: احتمالاً در طی ۲ سال هر ۶ ماه یک قسط از متقاضیان مسکن ملی دریافت می شود اما آنچه که به طور حتم مشخص است این است که باید اقساط آن براساس شیوه نامه ظرف مدت ۲ سال به اتمام برسد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص ثبت نام وام ودیعه مسکن گفت: امروز آخرین مهلت ویرایش، ثبت نام و تکمیل مدارک برای متقاضیان وام ودیعه مسکن است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست