• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۲
  • شناسه خبر: 18947

جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت دوران کرونا در زنجان برگزار می‌شود

پیام ملّت- مسئول سازمان بسیج فرهنگیان زنجان از اجرای جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان،دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در این استان خبر داد.

به گزارش« پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» یوسف دولتیاری گفت:شیوع ویروس کرونا نباید در تعلیم و تربیت دانش آموزان خللی ایجاد کند بنابراین بر آن شدیم که از تجربیات و ایده های اولیای دانش آموزان ،اساتید دانشگاه فرهنگیان ، معلم ها و حتی  خود دانش آموزان و دانشجویان و در حوزه ستادی مدیران آموزش و پرورش استفاده کنیم.

 وی از برگزاری جشنواره جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا خبر داد و بیان داشت: امیدواریم در قالب این جشنواره با جمع آوری کردن ایده ها در سال تحصیلی آینده گام های موثری برداریم. 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان اهداف این جشنواره را کمک به دستگاه اصلی تعلیم و تربیت کشور در دوران کرونا و شرایط مشابه،شناخت ضعف های آموزش های مجازی و راهکارهای اصلاحی برای رفع این نواقص و انتشار تجربیات و ایده ها و راهکارها برای ارتقاء آموزش مجازی عنوان کرد.

 وی به چهار محور عمده برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره در محورهای یادگیری موثر در دوران کرونا، ارزشیابی موثر در آموزش های غیرحضوری،نقش خانواده در تربیت و یادگیری و رسانه،  فضای مجازی و یادگیری موثر برگزار می شود. 

دولتیاری تصریح کرد: ایده های شرکت در این جشنواره  به صورت پاراگراف های نوشتاری به صورت پیشنهاد،نماهنگ ،موشن گرافی ،نقاشی ،کاریکاتور ،تیزرهای آموزشی و تربیتی و انیمیشن قابل ارسال است. 

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان معلمان، مدیران مدارس، دانش آموزان و معلمان استان زنجان می توانند آثار خود را تا چهارشنبه پنجم  شهریور ماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه ملی www.sci.cbo.ir برای شرکت در این جشنواره ارائه دهند،یادآور شد: به نفرات اول تا سوم جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست