• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۲
  • شناسه خبر: 18896

پل خروجی آب بر- گیلوان بعد از گذشت ۱۰ نیمه تمام است

پیام ملّت-رئیس شورای شهرآب بر از نیمه تمام ماندن پل خروجی آب بر به سمت گیلوان خبر داد و گفت: عملیات اجرای این پل از حدود ۱۰ سال پیش آغاز شده است.

اسماعیل زمانی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» بر ایجاد مشکلاتی به علت عدم تکمیل پل گفته شده تاکید و اظهار کرد: ناتمام ماندن این پل منجر به افزایش میزان تصادفات شده است.

وی با بیان این که متولی تکمیل و احداث پل خروجی آب بر- گیلوان در ادوار گذشته شهرداری آب بر بوده است ادامه داد: در حال حاضر متولی آن اداره راه و شهرسازی است که نسبت به انجام عملیات اجرایی این پروژه به صورت لاک پشتی عمل کرده است.

وی به مشارکت بالای مردم این منطقه در راستای تکمیل پل نیمه تمام خروجی آب بر-گیلان اشاره و عنوان کرد: مردم این شهر باغات خود را بدون هیچ چشم داشتی به این پروژه اختصاص داده اند و به همین دلیل ۵۰۰ اصله زیتون و انجیر و محصولات کشاورزی از بین رفته است.

رئیس شورای آب بر ادامه داد: در حالی که مشارکت مردم در خصوص پل بسیار زیاد بوده است اما متولی این امر با وجود اینکه این طرح می توانست در عرض ۶ ماه به اتمام برسد همچنان بعد از گذشت این همه سال کار را به اتمام نرسانده اند.

زمانی با بیان اینکه تعریض جاده با مشارکت و همکاری مردم انجام شده همچنین بنا به درخواست اداره راه نسبت به جابه جایی لوله گاز اقدام شده است تصریح کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته همچنان مشکل تکمیل این پل به قوت خود باقی است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست