• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۳
  • شناسه خبر: 18949

۱۵ درصد آزمون های سوادآموزان تعیین تکلیف نشده است

پیام ملّت-معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۵ درصد آزمون های پایانی سوادآموزان تعیین تکلیف نشده است.

فرحناز فتحی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» بر برگزاری سه چهارم آزمون های پایانی سوادآموزان تاکید و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد آزمون های پایانی سوادآموزان تعیین تکلیف شده است.

وی از تعویق امتحانات سوادآموزان به علت ایجاد شرایط کرونایی و اعلام وضعیت قرمز خبر داد و گفت: در حال حاضر تقریباً امتحانات به اتمام رسیده است اما امتحانات تعدادی سواد آموز در برخی از مناطق استان باقی مانده است.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تک افرادی در برخی از مناطق استان امتحان سواد آموزی نداده‌اند عنوان کرد: در بعضی از مناطق همچنان برای تعدادی از سواد آموزان جهت شرکت در امتحانات حوزه تعریف می شود و از آنها امتحان گرفته می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بسته شدن فعالیت های سال ۹۸ را جهت شروع سال تحصیلی جدید برای سواد آموزان ضروری خواند و گفت: هنوز در برخی مناطق سوادآموزانی وجود دارند که باید در مورد ترک تحصیل یا امتحان گرفتن از آنها تعیین تکلیف صورت گیرد.

فتحی از بسته بودن سامانه ثبت نام سوادآموزان خبر داد و گفت: احتمالاً سامانه ثبت نام سواد آموزان در شهریور ماه باز خواهد شد اما در حال حاضر به علت بسته بودن سامانه مذکور امکان ثبت نام سوادآموزان برای دوره تحصیلی جدید وجود ندارد.

وی شروع کلاس بندی و کلاس گذاری سوادآموزان را پس از باز شدن سامانه ثبت نام سواد آموزان اعلام کرد و گفت: سواد در سبد خانوار مردم اولویت سوم و چهارم را پیدا کرده است و در این مورد شرایط کرونایی نیز مزید بر علت شده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۴ هزار و ۶۰۰ نفر سوادآموز سهمیه استان برای تحت پوشش قرار دادن افراد کم سواد و بی سواد است افزود: امید است که بتوانیم همه حجم اختصاص داده را تحت پوشش قرار دهیم./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست