• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۵
  • شناسه خبر: 19042

انعقاد قرارداد پل گلشهر با قیمت مقطوع ناشیانه بود

پیام ملّت-معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: بستن چنین قراردادهای بزرگی همچون پل گلشهر با قیمت و نرخی مقطوع کاری بسیار غیر تخصصی و ناشیانه بوده است.

سعید عباسی در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» بر وجود ایراداتی در پل و قرار داد پل گلشهر تاکید و اظهار کرد: حدود ۸ ماه پیش در خواستی در خصوص رفع ایرادات به شورای فنی مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده است.

عباسی از اجرای دوربرگردان پل گلشهر پس از رفع ایرادات قرارداد آن خبر داد و گفت: به زودی این دوربرگردان احداث می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال گرفتن مجوزهای لازم از تهران جهت رفع ایرادات وارده به قرارداد هستیم عنوان کرد: درخواست به شورای فنی مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال شده که تقریباً در مراحل نهایی قرار دارد و در صورت گرفتن موافقت نهایی کار اجرای دوربرگردان پل گلشهر توسط پیمانکار آغاز خواهد شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان در خصوص راهکارهای پیشنهاد شده جهت رفع ایرادات وارده به قرارداد پل گلشهر به خبرنگار پیام ملّت گفت: یکی از راه هایی که پیشنهاد داده شده تغییر در نرخ قرارداد و دیگری اعمال ضریب تعدیل بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پیام ملّت در مورد زمان شروع اجرای دوربرگردان پل گلشهر اظهار داشت: دوربرگردان پل گلشهر بلافاصله پس از رفع ایرادات و مشکلات قرارداد آن اجرا خواهد شد اما در حال حاضر نمی توان زمان دقیقی برای اجرای آن مشخص و اعلام کرد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان در مورد چگونگی افتتاح پل گلشهر یادآور شد: پل گلشهر به صورت نیمه کاره و ناتمام افتتاح شد و پلیس راهدار و مقامات در اعتراض به احداث این پل در مراسم افتتاحیه آن حضور نداشتند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست