• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۱۳
  • شناسه خبر: 19497

امداد رسانی هلال احمر زنجان به ۱۰۳ حادثه دیده

پیام ملّت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۱۰روز گذشته ، تیم های امداد و نجات هلال احمر استان برای ۱۰۳ نفر متاثر از ۲۲ حادثه امداد رسانی کردند.

شهرام میرزایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از نخستین روز شهریور تا ۱۰ این ماه ۲۲ مورد حادثه در سطح استان زنجان اتفاق افتاده و ۱۰۳ نفر متاثر از حوادث بودند.

 وی اظهارداشت: از این تعداد حادثه ۱۹ مورد مربوط به حوادث جاده ای و شهری در استان زنجان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران زنجانی علاوه بر این حوادث از یکم تا دهم شهریور امسال در حوادث کوهستان، آتش سوزی مراتع و غرق شدگی در سدهای خاکی استان نیز خدمات ارائه کرده اند.

 میرزایی مصدومان ناشی از حوادث بیان شده را ۳۷ نفر بیان کرد و افزود: هفت مصدوم مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای مداوا به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شده اند.

 وی یادآوری کرد: در این ۲۲ حادثه چهار نفر فوت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این مدت بیان شده ۴۲ تیم عملیاتی با ۱۱۰ نیرو و ۲۲ دستگاه آمبولانس به این ماموریت ها اعزام شده اند.

میرزایی ادامه داد:  22 خودرو نجات  و چهار دستگاه خودرو کمک دار سبک در این عملیات های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بکار گیری شده است.

وی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست