• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۱۶
  • شناسه خبر: 19537

در رزمایش همدلی زنجان ۱۲ هزار بسته غذایی توزیع شد

پیام ملّت- مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای توزیع سبد کالای حمایتی، ۱۲هزار و۵۰۰ خانوار از این بسته خدمتی کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

| هدایت صفری با ارائه گزارشی از ارائه سبد کالای حمایتی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: به منظور کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و با همکاری فروشگاه رفاه استان سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری خوراکی بین جامعه هدف این نهاد توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه اجرای این طرح از عید غدیر در سطح استان زنجان آغاز شده است، افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای توزیع سبد کالای حمایتی، ۱۲هزار و۵۰۰ خانوار از این بسته خدمتی کمیته امداد بهره مند شده اند.

صفری با اشاره به اینکه طبق زمان‌بندی و هماهنگی انجام شده توزیع سبد کالای حمایتی با هدف بهره‌مندی همه مددجویان تحت حمایت این نهاد، تا پایان تابستان امسال ادامه می‌یابد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا پایان زمان توزیع، تمامی خانوارهای  تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از این بسته معیشتی بهره‌مند شوند.

وی از رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فرآیند توزیع این سبد کالای حمایتی نیز خبر داد و اضافه کرد: با اولویت‌بندی انجام شده و اجرای مرحله‌ای توزیع این سبد کالای حمایتی، روزانه تعداد مشخصی از خانواده‌های تحت حمایت بر اساس اولویت صورت گرفته این خدمت را دریافت کرده و  فرآیند توزیع به دور از ایجاد تجمع و ازدحام و با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مردم پایتخت شور و شعور حسینی همواره در کارهای خیر و احسان پیش‌رو بوده و در یاری رساندن و کمک به نیازمندان پیشگام هستند، گفت: خوشبختانه از آغاز اجرای این طرح شاهد مشارکت مردم در طرح رزمایش همدلی هستیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست