• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • شناسه خبر: 19774

برنامه‌های هفته کودک مجازی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: امسال برنامه‌های هفته کودک مجازی اجرایی می‌شود.

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد.
علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی ملت» گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با ۳۰ مرکز ثابت و سیار فعالیت دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از مجازی شدن فعالیت‌های مراکز کانونی با شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: در همین راستا طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با جامعه هدف برنامه‌ها در بخش‌های مختلف اجرایی می‌شود.
وی کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، فن بیان، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های زندگی، بازی و سرگرمی، سفالگری، خوشنویسی، نقاشی و هنر‌های نمایشی را از جمله فعالیت‎های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام کرونا عنوان کرد و گفت: داستان نویسی، نوشتن خلاق و شعرسرایی و نقالی در فضای مجازی نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام است.
نوری جامعه هدف مراکز کانونی در زنجان را بیش از ۲۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان برای این اعضا با فعالیت ۱۸۲ مربی در حال اجراست.
وی به برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب هفته کودک نیز اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها امسال با توجه به هم‌زمانی با اربعین حسینی رنگ ‌و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه هفته ملی کودک و ۱۶ مهر به‌عنوان روز جهانی کودک سال‌هاست در ایران از سوی دست‌اندرکاران و فعالان حوزه کودک و نوجوان و با محوریت کانون مورد توجه قرار گرفته است، این رویداد را فرصتی برای تاکید بر این مهم دانست.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات و کتاب‌های کانون با ارایه ۲۵ درصد تخفیف برای کتاب طی هفته و گشایش و کلنگ‌زنی چندین مرکز فرهنگی‌هنری و مراکز علمی کانون به مناسبت هفته کودک خبر داد و گفت: پخش و بازنشر فیلم نمایش‌ها و تئاترها، فیلم‌های سینمایی و انیمیشن ویژه کودکان، نمایش نقاشی‌های کودکان با موضوع اربعین در سطح تهران و دیگر شهرهای ایران با همکاری شهرداری‌های کشور همچنین انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست