• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۱۴
  • شناسه خبر: 19777

دپوی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک در زنجان/ ماسک هست، خریدار نیست

پیام ملّت - رئیس سازمان صمت استان زنجان از دپوی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک در زنجان خبر داد و گفت: به اندازه کافی ماسک داریم، ولی خریدار نیست.

ناصر فغفوری در گفت‌‍و‌گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه امروز همه واحدهای تولیدی تلاش خود را برای هم‌راستا بودن شرایط جامعه انجام داده و با تمام توان تلاش می‌کنند تا همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند، اظهار کرد: بی‌تردید تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در شرایط کنونی جامعه، یکی از نیازهایی است که امروز بیش از گذشته احساس می‌‎شود و خوشبختانه در این زمینه واحدهای تولیدی همراهی خوبی دارند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه ماسک‌های بهداشتی با قابلیت بسیار مطلوب و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جهت محافظت از پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، تولید می‌شود، گفت: کیفیت ماسک‌های تولیدی توسط نهاد ناظر در حوزه علوم پزشکی، تایید شده است.

وی با اشاره به تولید روزانه ۷۰۰ هزار ماسک در استان زنجان افزود: بالاترین قیمتی که دربخش عرضه این نوع محصول اعلام شده یک هزار و ۳۰۰ تومانی است و ماسک‌‎های معمولی نیز به قیمت هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه با همکاری واحدهای تولیدی و دستگاه متولی حدود ۵۰ عامل شهرستانی با همکاری فرمانداران تابعه در شهرستان‌ها وارد عمل شده‌اند، گفت: در شهر زنجان یک عامل اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب شده که زیرمجموعه آن ۱۰۰ خرده فروش را پوشش می‌دهد و در مجموع ۱۵۰ عامل توزیع ماسک‌های مصارفی عمومی را توزیع می‌کنند.

فغفوری با بیان اینکه عرضه ماسک‌های معمولی در فروشگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌های هلال احمر و هر فروشگاهی که تمایل به عرضه داشته باشد انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر عرضه ماسک وجود ندارد و حتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک دپو شده در انبارها وجود دارد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان  با بیان اینکه در سامانه های شکایات نیز طی ۱۰ روز اول مهر هیچ نوع شکایتی مبنی بر گرانفروشی و نبود ماسک ثبت نشده است، گفت: در صورت نیاز، بخش های مختلف بدون هیچ محدودیتی می توانند برای دریافت این کالا اقدام کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست