• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۱۹
  • شناسه خبر: 19801

سوخت زمستانی روستاهای زنجان تأمین شد

پیام ملّت - مدیر شرکت ملی پخش منطقه زنجان از شناسایی مناطق صعب‌العبور و تأمین و ذخیره‌سازی سوخت زمستانی آن مناطق خبر داد.


حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» گفت: تمهیدات لازم جهت تأمین و ذخیره نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز استان اندیشیده شده و با پیگیری و تلاش کارکنان ساعی این منطقه مشکلی از بابت توزیع این فرآورده‌ها وجود ندارد.
وی افزود: با شناسایی مناطق صعب‌العبور در استان فرآورده نفت سفید مورد نیاز بخش گرمایشی و حرارتی در این روستاها توزیع شده است.
حبیی گفت: همچنین گاز مایع مورد نیاز تمام بخش‌های ثبت نام و تأیید شده در طرح توزیع الکترونیک در کارت بانکی معرفی شده شارژ شده است.
وی در ادامه از فعالیت همه جایگاه‌های سوخت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: از جمله مواردی که تأکید شده است، جایگاه‌ها رعایت کنند شامل استفاده از دستکش یکبار مصرف، ماسک و عدم استفاده از پول نقد توسط مراجعین جهت سوختگیری و متصدیان تلمبه، سوختگیری توسط متصدیان تلمبه است.
مدیر شرکت ملی پخش منطقه زنجان افزود: فرهنگ‌سازی رعایت نکات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا با درج اطلاعیه‌ها و بنر در محوطه جایگاه، ضد عفونی تجهیزات و محل‌های در دسترس عموم و امکان استفاده از سرویس‌های بهداشتی جهت شستشوی دست‌ها با مایع دستشویی نیز از دیگر موارد بهداشتی است که در جایگاه‌های سوخت رعایت می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر همه جایگاه‌های سی‌ان‌جی این استان فعال است و الزامات بهداشتی مقابله با انتشار ویروس کرونا در آنها رعایت می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست