• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۲۴
  • شناسه خبر: 19840

اختلاس ۴۹ میلیاردی توسط یک کارمند بانک در زنجان

پیام ملّت- جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کارمند یکی از بانک‌های زنجان اقدام به اخذ مبالغی از مشتریان بانک در قالب سپرده بلند مدت با سود ۲۰ درصد کرده که در این خصوص تاکنون از حساب بانکی ۴۲ نفر سوءاستفاده شده است ...

به گزارش خبرنگار «پایگاه تحلیلی- خبری پیام ملّت»، ایرج خانی‌پور با بیان این مطلب گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اختلاس در یکی از بانک‌های استان با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات گسترده‌ای که توسط ماموران انجام گرفت محرز شد کارمند یکی از بانک‌های زنجان اقدام به اخذ مبالغی از مشتریان بانک در قالب سپرده بلند مدت با سود ۲۰ درصد کرده که در این خصوص تاکنون از حساب بانکی ۴۲ نفر سوءاستفاده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: این شخص و در قبال آن گواهی سپرده به نام بانک صادر و سود بانکی مشتریان را خارج از شبکه بانکی، خودش به حساب آنها واریز می‌کرد.

وی ادامه داد :با هماهنگی مقام قضایی فرد متخلف دستگیر و در بازجویی‌های فنی و ارائه اسناد و مدارک به بزه انتسابی به مبلغ ۴۹ میلیارد ریال اقرار کرد و با تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست