• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۱۰
  • شناسه خبر: 20015

بهره مندی ۶۰ نفر از امدادگران هلال احمر زنجان از طرح” پنجشنبه های آموزشی”

پیام ملّت- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۶۰ نفر از امدادگران هلال احمر این استان در پایگاه های امداد ونجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع از آموزش های ویژه طرح" پنجشنبه های آموزشی" بهره مند شدند ...

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» غفور آقاجانلو در جمع خبرنگاران اظهارکرد: توان افزایی پنجشنبه های آموزشی ویژه تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع هر هفته به منظور ارتقای توان علمی و مهارتی نجاتگران در پاسخگویی سریع به سوانح انجام می شود.

وی، آموزش عملی و مهارتی امدادگران و نجاتگران پایگاه های امداد و نجات و بازآموزی به منظور مسئولیت های اعضای تیم های عملیاتی را از اهداف طرح پنجشنبه های آموزشی برشمرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با اجرای این طرح در تلاش برای بالا بردن سطح مهارت فردی و تیمی تیم های عملیاتی و تقویت نقاط قوت و رفع ضعف تیم های عملیاتی هستیم.

آقاجانلو یادآوری کرد: در کنار همه ین اهداف، افزایش سرعت عمل پاسخگویی امدادگران و نجاتگران در حوادث نیز مهمترین مقوله ای است که در پنجشنبه های آموزشی انجام می شود.

وی افزود: فرآیند تمرین در پنجشنبه های آموزشی به صورت تمرین تک مهارتی است و هر هفته ۶۰ نفر فراگیر در ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده ای استان زنجان از آموزش های مورد نیاز بهره مند می شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست