• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • شناسه خبر: 20038

زنجانی ها در ۷ ماهه اول امسال ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند

پیام ملّت-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد زنجان گفت: در۷ماهه نخست امسال مبلغ صدقات جمع آوری شده دراستان زنجان بالغ بر۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد جباری در گفت و گو با « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» ضمن تشکر از مشارکت و همکاری مردم زنجان با کیمته امداد امام خمینی (ره ) اظهار کرد: بیهوده نیست که زنجان بهشت خیرین نام گرفته است.

جباری گفت: سرانه پرداخت صدقه زنجانی ها، به طور میانگین در ۷ ماه اول امسال ۵۴۰۰ تومان بوده است.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد زنجان افزود:  در ۷ ماهه نخست امسال مبلغ صدقات جمع آوری شده دراستان بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است .

وی تعداد صندوق های صدقات  فعال خانگی دراستان را ۱۳۱ هزار و ۱۴۱ عدد عنوان کرد و گفت:  تعداد ۱۳۵ هزار و ۵۷۳ صندوق فعال نیز  دراماکن و  معابر مستقر است.

جباری گفت:  مبالغ جمع آوری در سرفصل های تأمین جهیزیه ، درمان و معیشت ، آموزش و اشتغال هزینه می شود و به صورت ماهانه  به مددجویان کمیته امداد تخصیص داده می شود.

وی با اشاره به مزیت های  پرداخت الکترونیک صدقه  بیان کرد: ازقبل هم توسعه پرداخت های الکترونیک  در دستور کار کمیته امداد امام  (ره ) بوده است ولی با توجه به شیوع کرونا و همچنین سرعت دریافت صدقات مردم در روش الکترونیک ، خوشبختانه  این روش پرداخت با همکاری مردم همراه بوده است و با هماهنگی مخابرات مردم روزانه حداقل ۲۰۰تومان در روز و براي مدت مشخصي تعیین می کنند که اين مبلغ از حساب آنها كم شود و یا از طریق فیش موبایل و طرق مختلف از جمله عابربانک ها ، دستگاه های کارتخوان،تلفن گویا ، پیامک و نرم افزار های بله و سکه  می توانند صدقات خود را واریز نمایند.

وی همچنین افزود: مراحل آخر راه اندازی تلفن گویای پرداخت صدقه  در حال انجام است و در حال حاضر شهرستان هیدج نسبت به جمعیت بیشترین سرانه پرداخت صدقه را با مبلغ ۹۶۰۰ تومان در ۷ماهه اول سال داشته است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست