• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 20151

پرداخت ۱۵ میلیارد تسهیلات کرونایی در حوزه گردشگری

پیام ملّت-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: تاکنون قريب ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارات ناشی از شيوع ویروس کرونا به حوزه گردشگری استان پرداخت‌شده است.

امیر ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» گفت: برای دریافت تسهیلات گردشگری در زنجان ۵۲ فقره پرونده تشکیل‌ شده که با پرداخت حدود ۱۵ میلیارد ریال، از اشتغال ۱۱۱ نفر در استان حمایت شده است.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل دو دفتر خدمات مسافرتي، یک آژانس هواپیمایی، یک دفتر تور مسافرتی هوائی، چهار تور مسافرتي زميني، ۲۷ دفتر خدمات ایران‌گردی و گردشگري، شش دفتر خدمات توريستي، چهار دفتر فروش بليط هواپيما، یک اقامتگاه گردشگری، سه هتل، دو مسافرخانه و یک مهمان‌پذیر است که برخی از این طرح‌ها وام دریافت کرده‌اند.
ارجمند با بیان اینکه پروژه‌های گردشگری استان به حمایت همه‌جانبه از سوی دیگر دستگاه‌ها نیاز دارند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه سال ۹۸ تاکنون با تمام توان برای حمایت از گردشگری استان تلاش کرده‌ایم و جلسات مختلفی را با مدیران انجمن‌های گردشگری زنجان داشته‌ایم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: هدف ما اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حوزه گردشگری است تا از شرایط بحران به‌درستی عبور کنیم.
وی تصریح کرد: همچنین از بانکهاي استان درخواست شده تا شرایط آسان پرداخت تسهیلات به طرح های گردشگری را فراهم کنند و از این طرح ها حمایت بیشتری انجام دهند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست