• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۲۲
  • شناسه خبر: 20214

محدودیت‌های کرونایی اصناف تا ۲۰ آذر ادامه دارد

پیام ملّت-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح کشور برای فعالیت اصناف، فعالیت صنوف استان زنجان به غیر از گروه یک، از ساعت ۶ عصر ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: بر این اساس فعالیت صنوف گروه یک شامل نانوایان، میوه‌فروشان، سوپرمارکت‌ها و خوار و بارفروشان که اقدام به توزیع اقلام اساسی مردم می‌کنند، فاقد محدودیت است.

وی افزود: برخی از صنوف که پیش از این ممنوعیت فعالیت داشتند همچون آرایشگران زنانه، تالارها و رستوران‌ها نیز بنا به شرایط وضعیت قرمز استان همچنان به قوت خود باقی است.

فغفوری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اطلاع رسانی محدودیت فعالیت صنوف در استان عنوان کرد: با هماهنگی ستاد استانی کرونا ، این مصوبه به اتاق‌های اصناف شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره و نیز روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها ابلاغ گردیده تا بر نحوه اجرای این مصوبه نظارت‌های لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: در این راستا اطلاع‌رسانی‌های لازم به صنوف از طریق اتحادیه‌های مربوطه صورت گرفته است.

وی زمان اجرای محدودیت برای فعالیت صنوف را در استان از ۲۰ آبان ماه لغایت ۲۰ آذر ماه عنوان کرد.

فغفوری گفت: بر اساس مصوبات کشوری واحدهایی که نسبت به اجرای مصوبه اقدام نکنند با آنها برخورد قانونی و پلمپ واحدهای صنفی توسط مراجع ذیصلاح صورت گرفته و پلمپ واحدها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی از اصناف و بازاریان درخواست کرد با رعایت این مصویات زمینه کاهش شیوع این بیماری را در استان فراهم آورند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست