• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۲۴
  • شناسه خبر: 20222

اهدای ۳۰ دستگاه تبلت به دانش‌‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور فراهم ساختن زمینه آموزشی برابر واستفاده از امکانات الکترونیکی ۳۰ دستگاه تبلت دانش آموزی به دانش آموزان تحت حمایت فاقد تبلت اهداء شد.

هدایت صفری در گفت‌وگو با « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی با تکیه بر ارتقاء سطح فکری ،فرهنگی ،تحصیلی ومشاوره ای خانواده ها برای رسیدن به خودکفایی  وایجاد در آمد با ثبات است.

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس  کرونا و گسترش آموزش مدارس در بستر اینترنت، گفت: هم اکنون سه هزار و۳۵۰ دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که ۹۶۱نفر از   این تعداد  نیازمند تجهیزات و امکانات الکترونیکی مورد نیاز برای اتصال به سامانه شاد می باشند.

صفری ادامه داد: با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت زیر پوشش این نهاد حمایتی از آموزش مجازی با همکاری خیرین، تاکنون ۱۹۵دستگاه تبلت خریداری ودر اختیار دانش آموزان تحت حمایت نیازمند قرار گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین از تهیه وتوزیع ۱۸۰دستگاه تبلت خریداری شده با هم افزایی مرکز خبر داد وافزود :هزینه خرید این تعداد تبلت از طریق کمک های جمع آوری شده  در شور عاطفه  به مرکز پرداخت شده  ودر هفته های آتی  در اختیار دانش اموزان تحت حمایت فاقد تبلت قرار می گیرد.

رفیعی مدیر کل آموزش وپرورش استان نیز در این مراسم با قدر دانی از خدمات کمیته امداد به ویژه در رسیدگی به دانش اموزان نیازمند گفت: کمیته امداد با یک خاستگاه دینی  توسط یک شخصیت بزرگ  مثل امام خمینی (ره) تاسیس گردیدوتاکنون حمایت های خوبی  در حوزه تعلیم وتربیت دانش آموزان  انجام داده است. وکمیته امداد استان زنجان همکاری بسیار خوبی با اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان دارد لذا مدیران ومعلمان  این اداره کل بصورت داوطلبانه  در کارهای خیر خواهانه مشارکت فعال دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست