• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۲۸
  • شناسه خبر: 20357

انبارهای امدادی هلال احمر استان زنجان تقویت شد

پیام ملّت- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر این استان به لحاظ موادغذایی تقویت شد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» غفور آقاجانلو در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تقویت انبارهای امدادی کشور و به تبع آن استان ها، به منظور حفظ آمادگی و پاسخگویی به موقع و مناسب به آسیب دیدگان ناشی از حوادث و سوانح انبارهای جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز به لحاظ مواد غذایی تقویت شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان هفت انبار امدادی در سطح استان زنجان دارد.معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بسته های غذایی توزیع شده در انبارهای امدادی یک ماهه و ۷۲ ساعته است.

آقاجانلو یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر در حال حاضر ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده ای دارد که به صورت شبانه روزی برای مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می دهند.

وی اظهارداشت: در هر پایگاه پنج امدادگر فعالیت دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه هموطنان می توانند در مواجه با حوادث و سوانح مورد را با شماره ۱۱۲ هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست