• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
  • شناسه خبر: 20402

امدادگران هلال احمر با جان و دل خدمت می کنند

پیام ملّت- فرماندار شهرستان طارم گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر با جان و دل در بدترین شرایط برای هموطنان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» ستار صفری در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در سه راهی سرخه دیزج افزود: ضمن احترام به همه ارگان های امدادرسان، به عینه شاهدم که نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر از دل و جان و داطلبانه در بدترین شرایط کمک حال هموطنان هستند.

وی تاکید کرد: هلال احمر یکی از آرامش بخش ترین دستگاه های امدادرسان برای هموطنان گرفتار در جاده ها و در شرایط سخت و دشوار هستند.

فرماندار شهرستان طارم گفت: سرخ و سفید پوشان امداد گرهلال احمر در شرایط سخت جوی که حجم کولاک بسیار سخت و طاقت فرسا برای رانندگان و مسافران عبوری از جاده هاست و کسی توان پیاده شدن از خودرو در این شرایط سخت را ندارد اما امدادگران جوان هلال احمری در این شرایط به کمک هموطنان گرفتار می شتابند.

صفری اظهارداشت: در شهرستان طارم در طول سال همواره حوادث متعددی اتفاق می افتد که به فصل و زمان خاصی معطوف نیست.

وی یادآوری کرد: در نیمه نخست سال مدیریت بحران در شهرستان طارم معطوف به اطفای حریق در مراتع می شود و زمانیکه نتوانیم از منابع طبیعی و محیط زیست کمک بگیریم از هلال احمر کمک می گیریم.

فرماندار شهرستان طارم گفت: در نیمه دوم سال نیز امدادگران نقش محوری در جاده های منتهی به مرکز استان دارند چرا که شبانه روزی، بدون منت با جان و دل و هیچ چشم داشتی خدمات ارائه می دهند.

صفری به طرح آمران سلامت هلال احمر در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح در شهرستان تاثیر مثبت به همراه داشت چرا که داوطلبان و جوانان هلال احمر در دیدار چهره به چهره، شهروندان را در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک اقناع می کردند.

وی تاکید کرد: از اسفند ۹۸ تا فروردین ۹۹ که اعمال محدودیت های تردد را داشتیم نیروهای جمعیت هلال احمر در شهرستان طارم کمک حال ما بودند.فرماندار شهرستان طارم گفت: ضد عفونی معابر توسط جوانان داوطلب هلال احمر، توزیع بسته های معیشتی برای خانواده های مناطق کم برخودار متاثر از کرونا، توزیع بسته های بهداشتی برای افرادی دارای بیماری های خاص صعب الاعلاج شایسته تقدیر و قدردانی است.

صفری یادآوری کرد: طی ۹ ماهی که برای مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا تلاش می کنیم بودند فعالیت هلال احمر در این خصوص قابل توجه می باشد و تاکنون نیز ازهیچ کمکی برای تحقق اهدافمان دریغ نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: این خدمات فراتر از وظایف جمعیت هلال احمر است که به منظور آسایش و حفظ سلامتی هموطنان انجام می دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست