• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۱۰
  • شناسه خبر: 20562

تحقق ۱۵۰ درصدی برنامه های کمیته امداد استان در مرحله اول و دوم رزمایش ایران همدل

پیام ملّت- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تحقق ۱۵۰ درصدی برنامه های کمیته امداد استان در مرحله اول و دوم رزمایش ایران همدل خبر داد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» هدایت صفری در جلسه شورای مدیران استان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: روحیه بسیجی و تفکر جهادی برپایه اعتقادی استوار بوده همین تفکر و روحیه باعث پیشرفت کار‌ها و توفیقات امداد استان در بخش‌های مختلف وبرنامه‌های اجرایی می‌گردد.

وی اظهار داشت:بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها پیشگام بوده و در مباحث اقتصادی، فرهنگی، عمران و آبادانی و بهداشتی و درمانی خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشته و امید آفرین برای دوستان و مایوس کننده دشمنان، بدخواهان و استکبار بوده است.

صفری ضمن قدردانی از مردم شریف، خیر و نیکوکار استان در همراهی و همدلی مراحل اول و دوم رزمایش کمک مومنانه مردم استان اشاره کرد و گفت:: در مرحله اول و دوم رزمایش ایران همدل و کمک‌های مومنانه ۱۵۰ درصد برنامه‌های پیش بینی شده محقق گردید و امیدواریم در مرحله سوم رزمایش نیز همانند دو مرحله قبل شاهد مشارکت فعال هم استانی‌های نیکوکار باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه وایران همدل کمک‌ها تخصصی‌تر شده و سعی خواهد شد با هم افزایی و مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان، مشکلات سالمندان، بیماران خاص وصعب العلاج، تبلت وگوشی هوشمند دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و کمک هزینه ازدواج مددجویان عزیز تحت حمایت استان مرتفع گردد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۵۰۰ خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد بوده واز خدمات این نهاد در زمینه‌های کمک معیشت، بهداشتی ودرمانی، مسکن، کمک هزینه ازدواج فرزندان، کمک هزینه نگهداری، خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای نحوه مدیریت دوران سالمندی بهره‌مند هستند.

صفری با قدردانی از مشارکت خوب و همراهی مستمر آحاد مردم استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد، به ویژه در مراحل اول و دوم کمک‌های مومنانه یادآور شد: مرحله سوم رزمایش ایران همدل تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از اول آذرماه تا سالروز شهادت سردار دل‌ها همزمان با سراسر کشور در استان زنجان اجرا می‌شود و هم استانی‌های سخاوتمند، خیر و نیک اندیش می‌توانند با پیوستن به “مرحله سوم کمک‌های مومنانه و رزمایش ایران همدل “کمک‌های خود را به همین منظور به شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا از طریق شماره گیری کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه در این پویش معنوی شرکت و یاریگر نیازمندان و محرومان باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست