• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۱۸
  • شناسه خبر: 20635

از۹۱۱ روستای زنجان ۵۹۳ روستا به شبکه گاز کشور متصل است

پیام ملّت- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: با گازرسانی به ۵۹۳ روستا؛ در حال حاضر۸۷/۹ درصد از خانوار های روستایی استان زنجان بهره مند از نعمت گاز طبیعی هستند.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» موسی احمدلو با اعلام این خبر گفت: از تعداد ۹۱۱روستای دارای سکنه استان گرمای گاز در۵۹۳ روستای منطقه سردسیر زنجان جریان داشته و عملیات گازرسانی در ۵۴ روستای دیگر نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توسعه روستایی یکی از اجزای مهم فرآیند توسعه در هر جامعه‌ای به شمار ‌رفته و برای تحقق این مهم ایجاد زیر ساخت‌ها و ارائه خدمات زیربنایی؛ لازم و ضروری است؛ از حرکت رو به رشد و پرشتاب گاز زنجان در توسعه گازرسانی به ا نقاط مختلفاستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه تامین گاز تمامی هم استانی های عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن از مهمترین برنامه های در دست اقدام گاز زنجان است؛ تصریح کرد: اگر منابع مالی به خوبی تامین شود؛ گاز زنجان با مجهز بودن به نیروهای توانمند و متعهد؛ ظرفیت لازم برای تامین نیاز استان به گاز طبیعی در بخش های مختلف، مشترکین خانگی؛ صنعتی و عمومی را در اسرع وقت؛ دارد.

احمدلو اذعان داشت: گاز زنجان با اجرای ۶ هزار و ۸۹۷کیلومتر شبکه گذاری و نصب نزدیک به ۱۹۳ هزار علمک در استان؛ به بیش از ۳۲۸ هزار مصرف کننده خانگی، ۲۷ هزار و ۸۰۲ مصرف کننده تجاری و ۲ هزار و ۳۱۸ مصرف کننده صنعتی خدمات ارائه می کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست