• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۲۰
  • شناسه خبر: 20732

«راز زندگی بقاء»

پیام ملّت- کتاب "راز زندگی بقا" زندگی نامه شهید "بقاء ثمین تاب" است و خاطرات تولد، دوران زندگی بقاء در شیرخوارگاه و مراکز بهزیستی و حضور در جبهه و شهادت این فرزند بهزیستی را در قالب داستانی جذاب به تصویر می‌کشد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» کتاب “راز زندگی بقا” در ۲۵۵ صفحه به قلم مسعود بابازاده در بهار سال ۱۳۹۹ به چاپ رسید که با برداشت از خاطراتی که از بقاء نقل شده به سبک و سیاق داستانی نوشته‌ شده است .

زندگی بقاء، زندگی‌نامه شهید بقاء ثمین تاب فرزند بهزیستی است که تنها شیرخوارگاه استان زنجان به نام این فرزند بهزیستی نامگذاری شده است.

شهید بقاء ثمین تاب نوشتۀ مسعود بابازاده، به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری اداره کل بهزیستی استان زنجان به چاپ رسیده است و خاطرات تولد، دوران زندگی بقاء در شیرخوارگاه و مراکز بهزیستی و حضور در جبهه و شهادت این فرزند بهزیستی را در قالب داستانی جذاب به تصویر می‌کشد.

شهید ثمین‌ تاب از فرزندان بهزیستی در اول شهریور ۱۳۴۵ به دنیا آمد و در روز بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۳ پس از گذراندن دوره آموزشی به منطقه غرب کشور در رسته پیاده اعزام شد و بعد از گذراندن دوره آموزشی به خط مقدم جبهه منتقل شد و در آنجا عاشقانه و مجاهدانه به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت.

مسعود بابازاده در مورد این کتاب می گوید: کار نوشتن و مصاحبه‌های این کتاب سه سال زمان برد در این مدت با بعضی از مربی ها و دوستان دوران کودکی و نوجوانی او در مراکز شبانه روزی بهزیستی تبریز و زنجان و تعدادی از رزمندگانی که مدتی با او همراه بودند دیدار و مصاحبه کردم تا شاید بتوانم به راز زندگی بقاء دست پیدا کنم. اما گویی مقدر این بوده است که این راز همچنان پوشیده و سر به مهر باقی بماند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست