• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۲۳
  • شناسه خبر: 20751

آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان زنجان

پیام ملّت- سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در پایگاه‌های ثابت و موقت خبرداد و گفت: طرح زمستانی این جمعیت از امروز تا ۲۰ اسفند سالجاری اجرا می شود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی طاهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح زمستانی هلال احمر ۱۵ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود و طارم در استان زنجان فعال است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ پرسنل بر حسب نفر روز در طرح زمستانی هلال احمر با تجهیزات کامل فعال شده اند.

طاهری اظهارداشت: ۶ هزار و ۸۴۰ نفر روز نجاتگر هلال احمر استان زنجان در این طرح فعالیت می کنند.

وی، از فعالیت ۳۹ دستگاه خودرو در این طرح زمستانی خبرداد و اظهارداشت: از این تعداد ۱۵ دستگاه آمبولانس، ۱۱دستگاه خودروی نجات، ۱۳ دستگاه خودروی کمک دار امداد، سایر ماشین آلات امدادی و چند منظوره است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: تیم های عملیاتی برحسب روزانه برای این طرح در سالجاری ۲ هزار و ۷۰ تیم است که در طرح زمستانی هلال احمر آماده فعالیت و ارائه خدمات امدادی هستند.

وی یادآوری کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست