• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • شناسه خبر: 20790

تعداد ۳۹۵ موردبستری درحال حاضر /۵ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در زنجان

پیام ملّت- بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی زنجان در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹ نفر بستری و ۵ مورد فوتی براثر کرونادر زنجان به ثبت رسیده است

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» بر اساس آخرین آمار اعلام شده از دانشگاه علوم پزشکی زنجان براساس آمار امروز ۲۴ آذر ماه در حال حاضر ۳۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۷۵۸ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان، ۱۹ مورد بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۳۶۵ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۸۷ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۴۰۸۷ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته،۵ بیمار مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۰۳۲ نفر رسیده است.

گفتنی است مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۱۹۹ و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۰ هزار و ۴۵۱ مورد بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست