• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • شناسه خبر: 20774

مسابقه بزرگ کتابخوانی «شاخص های مکتب شهید سلیمانی» در زنجان برگزار می شود

پیام ملّت- مسابقه بزرگ کتابخوانی "شاخص های مکتب شهید سلیمانی"در این استان برگزار می شود.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» در آستانه اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی مکتب سلیمانی ویژه عموم مردم نموده است.

این مسابقه با مشارکت سازمان فرهنگی-هنری، شهرداری، صداوسیما و اداره اوقاف استان زنجان با هدف گسترش مکتب مقاومت در آستانه‌ی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با محوریت مطالعه‌ی کتاب”شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی” به نویسندگی حجت الاسلام علی شیرازی برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند این کتاب را از روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج، سپاه انصارالمهدی (عج) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری استان زنجان تهیه و پس از مطالعه و پاسخ به سوالات پرسشنامه، از ۱۳ الی ۲۳ دی ماه سال جاری به همان مکان تحویل دهند.پس از پایان مسابقه، در دهه مبارک فجر به قید قرعه به ۴۳ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پرسشنامه به سایت خبرگزاری بسیج زنجان به آدرس https://basijnews.ir/fa/zanjan مراجعه نمایند ویا با شماره ۰۲۴۳۳۰۶۲۰۵۲ (تبلیغات سپاه استان) تماس حاصل نمایند.

درج کامل مشخصات و شماره همراه شرکت کنندگان در برگه پاسخنامه الزامیست، اسامی برندگان در دهه مبارک فجر از طریق تماس و نیز سایت خبرگزاری بسیج زنجان به آدرس مذکور اعلام می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست