• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۲۹
  • شناسه خبر: 20862

امدادرسانی هلال احمر به در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در زنجان

پیام ملّت- سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر به رانندگان و سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده های صعب العبور شهرستان طارم امدادرسانی و اسکان دادند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی طاهری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف و وقوع کولاک در مناطق کوهستانی و ارتفاعات صعب العبور در شهرستان طارم و مسدود شدن مقطعی راه ارتباطی، امدادگران در این شهرستان برای خودورهای عبوری از این مسیرها امدادرسانی و اقدام به توزیع اقلام غذایی برای یک خودور با سه سرنشین کردند. سرنشینان این خودور نیز در پایگاه امداد و نجات هلال احمر اسکان داده شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر عملیات امداد رسانی، امدادرسانان هلال احمر توانستند هفت نفر از سرنشینان خودورهای دیگر را در مسجدی در شهرستان طارم اسکان دهند.

طاهری تاکید کرد: در طرح زمستانی هلال احمر ۲۵ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

وی یادآوری کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود ، طارم و مرکز استان زنجان فعال است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

طاهری اظهارداشت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست