• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۱
  • شناسه خبر: 20887

بزرگترین جشنواره فرهنگی و هنری شهرداری زنجان

پیام ملّت- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: بزرگترین جشنواره فرهنگی و هنری چند سال اخیر توسط شهرداری در ۲۷ رشته فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»غلامرضا نظری در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری و ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری زنجان اظهار کرد: ۲ بخش ویژه برای این جشنواره پیش بینی شده که یک بخش «مکتب شهید ابوالقاسم سلیمانی» و دومین موضوع «زندگی با کرونا» است.

غلامرضا نظری افزود: این جشنواره دارای پیوست‌های فرهنگی و شهرنشینی است که جشنواره به طریقی برنامه‌ریزی شده  که خانواده محور باشد و به اقتضای شرایط کرونا افراد در این جشنواره به صورت خانوادگی شرکت داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در ادامه با اشاره به اینکه  برنامه‌ها  بصورتی برنامه‌ریزی شده‌اند که تمام اقشار در این جشنواره مشارکت داشته باشند و تنها مختص هنرمندان و ورزشکاران نباشد گفت: تمام تلاش ها بر این است که برای هر رشته از بهترین اساتید و داوران استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح سایت اختصاصی برای فعالیت‌ها و جشنواره‌های فرهنگی شهرداری استان زنجان ادامه داد: با افتتاح این سایت تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری و سایر ارگان‌های دولتی که در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد در این سایت اجرایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر و با همکاری دبیرخانه کنگره سه هزارو ۵۰۰ شهید زنجان برگزار خواهد شد.

به گفته شهردار زنجان جشنواره “تجلیل از شهروندان برتر استان زنجان” نیزتوسط شهرداری برگزار خواهد. با توجه به اینکه شهرداری در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد، نیاز به معرفی شهروند نمونه در هر قشر و صنفی احساس می‌شد ضمن اینکه شاخص‌های مختلفی در این زمینه در نظر گرفته شده تا شهروند نمونه را شناسایی کرده و در جهت تکریم و بزرگداشت این افراد و الگو سازی این افراد برای جامعه اقدام کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست