• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۱
  • شناسه خبر: 20884

تامین پارچه مورد نیاز صنعت لاستیک کشور در نخ تایر زنجان

پیام ملّت- استاندار زنجان گفت: کارخانه نخ تایر صبا که در حال حاضر ۳۰ درصد و تا پایان سال تمام پارچه مورد نیاز صنعت لاستیک کشور را تامین می کند.

با اجرای طرح هایی در استان، حمل و نقل توسعه می یابد

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»فتح الله حقیقی در کارگروه حمل و نقل جاده ای استان، با تبریک هفته حمل و نقل و رانندگان و همچنین روز راهدار گفت: با تبدیل شدن زنجان به مرکز لجستیک شمالغرب کشور بسیاری از مسائل بویژه در حوزه حمل و نقل حل می شود.

وی با بیان اینکه در حد توان پیگیر مسائل مربوط به حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در استان هستیم، گفت: درخصوص برخی از مسائل همچون تهیه لاستیک و روغن دیزل تصمیمات خوبی اتخاذ شده که امیدواریم بزودی این مشکلات برطرف شود.

مقام عالی استان در ادامه به ظرفیت های استان زنجان در بخش های مختلف از جمله وجود معادن و رونق حمل و نقل بار اشاره کرد و افزود: واحدهای تولیدی که در استان زنجان افتتاح می شود و یا مشغول فعالیت اند بطور مستقیم و غیرمستقیم موجب رونق حوزه حمل و نقل شده که نمونه آن کارخانه نخ تایر صباست که در حال حاضر ۳۰ درصد و تا پایان سال تمام پارچه مورد نیاز صنعت لاستیک کشور را تامین می کند.

استاندار زنجان یکی دیگر از عوامل رونق بخش حمل و نقل در استان را فعالیت موثر گمرک دانست و گفت: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی شده در گمرک استان، امروز شاهد آنیم که واردات افزایش یافته و کاهش ۷۸ درصدی صادرات در بهار به ۵ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین با اشاره به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین و بهبود برخی محورهای مواصلاتی همچون زنجان به بیجار و سلطانیه به قیدار و کبودرآهنگ تاکید کرد: با بهره گیری از ظرفیت فرودگاه زنجان و تبدیل استان به مرکز لجستیک شمالغرب کشور شاهد رونق بیش از پیش حمل و نقل کالا و مسافر خواهیم بود.

حقیقی با بیان اینکه اجازه سوء استفاده به برخی، در توزیع اقلام مورد نیاز رانندگان را نخواهیم داد گفت: در نشست اخیر گفتگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین ستاد تنظیم بازار نمایندگانی از اتحادیه رانندگان و شرکت های فعال در این حوزه به جلسات دعوت شدند تا در جریان تصمیمات گرفته شده در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر قرار گیرند.

در این جلسه نماینده بخش حمل و نقل استان ۲۵ تقاضا را مطرح کردند که استاندار زنجان گفت: معاونین هماهنگی امور عمرانی و امور اقتصادی پیگیر این مطالبات خواهند بود تا آن ها را به نتیجه برسانند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست