• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 20903

اجرای طرح سرباز مهارت با همکاری نیروهای مسلح و معاونت صنایع دستی زنجان

پیام ملّت- معاون صنایع دستی استان زنجان گفت:طرح سرباز مهارت با محوریت کارآفرینی و مهارت های زندگی با همکاری نیروهای مسلح و معاونت صنایع دستی در استان زنجان به اجرا در می آید.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» الناز خدایی فرد در جلسه مهارت آموزی سربازان گفت: ارائه آموزش‌های صنایع دستی به کادر وظیفه، گامی موثر است و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

خدایی فرد افزود: سربازان در دوران خدمت خود علاوه بر فراگیری دوره‌های آموزش نظامی در پادگان‌ها، آموزش‌های تخصصی برای اشتغال را نیز فرا گرفته و با بسیاری از مشاغل آشنا شده و پس از آن به عنوان نیروی حرفه‌ای وارد جامعه کار می‌شوند.

وی گفت: ارایه آموزش های مهارتی به سربازان با هدف تقویت مهارت بین جوانان و همچنین کمک به تامین اشتغال این قشر انجام می شود نقش آموزش‌های صنایع دستی در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال جدید، بسیار موثر است.

معاون صنایع دستی استان زنجان گفت: جامعه را باید به سمت کارآفرین شدن، سوق دهیم که در این صورت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری خواهیم بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست