• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 20894

اجرای طرح یلدانه توسط هلال احمر زنجان

پیام ملّت-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح یلدانه"۳" همزمان با روز پرستار و شب یلدا در هلال احمر این استان برگزار شد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» علی طاهری با بیان اینکه طرح یلدانه ۳ با هدف تقدیر از کادر درمان در روزپرستار، همزمان با شب یلدا اجرا شد، افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه خود به عنوان نهادی عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: به همین منظور آیین سنتی شب یلدا که امسال همزمان با ولادت حضرت زینب(س) بود با رویکرد قدردانی از کادر درمان و برای نشاندن لبخند برلبان مدافعان سلامت برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح یلدانه با همکاری داوطلبان و خیرین هلال احمر استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بیمارستان های ولی عصر(عج) زنجان، بیمارستان رازی شهرستان ماهنشان، بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود، بیمارستان شهرستان خرم دره، خدابنده و سایر شهرستان های استان برگزار شد.

طاهری یادآوری کرد: این طرح با هدف پاسداشت آیین سنتی شب یلدا ویژه کادر درمان که در کنار خانواده نیستند ، ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در جامعه هدف ، افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد : این طرح برای سومین سال متوالی از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر انجام و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمان با سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار با رویکرد تقدیر از کادر درمان و پرستاران با حضور اعضا و داوطلبان هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستان ها انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان حلقه‌ اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان به شمار می روند که همواره در راستای اعتلای اهداف جمعیت هلال احمر از جمله تسکین آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، تکریم انسان ها با حضور مستمر خود، هلال احمر را در ارائه هر چه بهتر این خدمات به مردم همراهی می‌کنند.

طاهری اظهارداشت: هلال احمر با استفاده از توان داوطلبان و خیرین در چهار گروه حمایت، مشارکت، مهارت و هدایت ارائه خدمات انسان‌دوستانه و بشردوستانه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست