• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 20906

اپلیکیشن مشترکین آبفا راه اندازی شد

پیام ملّت- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از راه اندازی اپلیکیشن مشترکین آبفا در استان زنجان خبر داد و گفت: در بستر این اپلیکیشن تمامی خدمات ۲۴ گانه شرکت آب و فاضلاب قابل دریافت می باشد.

به گزارش « پایگاه -خبری- تحلیلی پیام ملّت» علیرضا جزء قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اپلیکیشن، آسانترین، ارزان ترین و مطمئن ترین روش ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب از جمله دریافت و پرداخت قبوض آب بها،اعلام رقم کنتور و دریافت قبوض میان دوره ای محسوب می شود که به همت معاونت امور مشترکین و درآمد شرکت راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن در کنار سایر خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از جمله مرکز شبانه روزی مدیریت، پایش و راهبری آب و فاضلاب استان، سامانه تلفنی ۱۵۲۲، سامانه اینترنتی www.znabfa.ir، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۴۸۵ و پرتال شرکت، مشترکین آب و فاضلاب را از مراجعه حضوری بی نیاز می کند افزود: در دوران فراگیری ویروس کرونا تمامی خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بصورت غیر حضوری ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: با تکمیل خدمات در تمامی عرصه های غیرحضوری، مراجعات مشترکین کاهش یافته، دولت الکترونیک محقق و مشترکین می توانند دریافت خدمات را با سهولت بیشتری دریافت کنند.

جزء قاسمی بیان داشت: تمام مشترکین شهری و روستایی استان زنجان که امکان استفاده از گوشی های هوشمند مهیّاست، از خدمات جدید اپلیکیشن مشترکین آبفا برخوردار شدند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین روش پرداخت قبوض آب بهاء برای مشترکین از طریق اپلیکیشن مشترکین آبفا پرداخت توسط لینک موجود در پیامک های صورتحساب است گفت: در این روش علاوه بر صرفه جویی بیشتر در زمان، عملیات پرداخت نیز با کمترین فاصله زمانی در حساب مشترکین اعمال می شود.

گفتنی است: علاوه بر ارائه تمامی خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، کلیه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان نیز آماده انجام خدمات مربوط به آب و فاضلاب برای مردم می باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست